fbpx

Obstajajo samo 3 načini, da povečaš svojo prodajo

Če si podjetnik, ti je verjetno že kristalno jasno …


Obstajajo samo 3 načini, da povečaš svojo prodajo:

 

  • Prvič. Da pridobiš nove stranke (to je nekaj, na kar se po mojih izkušnjah osredotoča večina).
  • Drugič. Da poskrbiš, da obstoječe stranke pri tebi pogosteje kupujejo.
  • Tretjič. Da omogočiš (ja, to bo prava beseda) strankam, da pri tebi pri posamičnem nakupu pustijo več denarja.
 

Zanimivo, kajne?


Ne govorim samo o spletnih trgovinah.


Enaka logika velja tudi za storitvene panoge. 

 

Poglejva …


Kaj se zgodi, ko uspeš pri vsaki izmed 3 točk dvigniti svojo realizacijo za skromnih 10 %. 

 

To na primer pomeni, da:

  • Imaš namesto 10 strank 11 rednih strank (uspeš pridobiti 1 novo).
  • Jim zaračunaš za svoje delo namesto 1.000 € raje 1.100 € (tako da izboljšaš raven kakovosti svoje storitve, izbiraš bolje stranke ali povečaš zaznano vrednost)
  • Vsaka stranka pri tebi namesto 10 krat kupi 11 krat (na primer, da z vsako skleneš sodelovanje za 11 namesto za 10 mesecev). 
 

To zate pomeni, da boš namesto okroglih 100.000 € zaslužil 133.100 €.


To je kar 33 % poslovna rast!


In sedaj še najzanimivejše.


Od kje tvoji BONUS 3 odstotki? 

 

Zakaj 33 in ne 30, glede na to, da si vsako spremenljivko povečal za 10 odstotkov?


To lahko poimenujemo:

Moč vzvoda.

 

Ko optimiziramo samo eno izmed spremenljivk, bo rast linearna.


Ko pa se lotimo spreminjanja 2 ali 3 naenkrat, bo rast eksponentna, ker smo ustvarili primeren vzvod.


Razmisli o tem, kako malo ti v resnici manjka, da izstreliš svoj posel na povsem drugo raven.


Kaj ima to opraviti z digitalnim marketingom ali oglaševanjem? 

 

Razmisli za trenutek …


Večina oglaševalcev in spletnih podjetij se osredotoča zgolj na pridobivanje novih strank.

To je taktika, ki je mnogokrat zelo neučinkovita.


Zakaj, bova predebatirala naslednjič.


A kaj, če bi lahko z majhnimi spremembami učinkovito vplivali tudi na to, da stranke pri nakupu pustijo več denarja in se pogosteje vračajo?


Ko snuješ oglaševalsko strategijo, je torej pametno, da se strateško lotiš dveh področij:

  • Akvizicija 
  • Monetizacija
 

V naslednjem članku si bova natančneje pogledala, kaj konkretno to zate pomeni.


Želim ti nadvse uspešen teden,

Nejc Krumpačnik


PS: Že izkoriščaš moč vzvoda v svojem poslu? Vesel bom tvojega komentarja spodaj. 

Nejc krumpačnik

Nejc krumpačnik

Sem magister inženir medijskih komunikacij, certificiran Transolution Business Practitioner in Top Selling Professional (pri Katzengruber Human Development Group). Podjetjem in posameznikom pomagam, da s pomočjo spleta povečajo svojo prepoznavnost, najdejo nove stranke in prodajo več.

Deli prispevek

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Prijavi se na 5MZM ;)

5 minut za marketing je naš strnjen novičnik, poln koristnih preverjenih marketinških nasvetov, ki jih lahko hitro implementirate v svoj lasten posel in tako generirate več kakovostnih kontaktov in prodajnih priložnosti.

2 1 glasuj
Article Rating
Prijava
Obvesti me o
0 Comments
Inline Feedbacks
Poglej vse komentarje
0
Veseli bomo tvojih misli in komentarjev.x
()
x