fbpx

Je pametno zate, da v teh časih oglašuješ?

Korona je zatresla oglaševalski trg.

 

Vprašanje, ki mi ga zastavljajo iz dneva v dan je naslednje.

 

“Ali naj sploh oglašujem na Facebooku, Instagramu, Googlu?”

 

Razjasniva najprej naslednje.

 

Priljubljena fraza, s katero nas strašijo na vsakem koraku je t.i. nova realnost.

 

Drznem si nasprotovati.

 

To, kar se dogaja v tem trenutku, je ZAČASNA realnost.

 

Krize bo nekega dne konec, drži?

 

Lahko da bo trajalo še mesece, a na neki točki se bo življenje začelo vračati nazaj v stare tire.

 

Če si lastnik posla in želiš v naslednjih nekaj mesecih ostati stabilen, potem ti polagam na srce …

 

Ni potrebno, da sodeluješ pri paničarjenju, umiku iz trga ali upočasnjevanju procesov.

 

Tvoja odgovornost je, da se ODLOČIŠ, kam boš investiral svoj dragoceni čas.

 

Pri tem imaš svobodno voljo.

 

Moj predlog je, da se fokusiraš na koristne stvari, ki jih lahko kontroliraš – razvoj in prilagoditev tvojega posla na nastale spremembe je ena izmed takšnih stvari.

 

In imej v mislih, da bodo tvoje trenutne (oglaševalske) aktivnosti vplivale tudi na življenje “po koroni”.

 

Obstajajo 3 scenariji, v katerih sta se morda znašla ti in tvoje podjetje.

 

1. Še vedno oglašuješ in oglaševalski donosi so za tvoje podjetje fantastični.

 

Odgovor je jasno na dlani.

 

Nadaljuj s tem, kar počneš.

 

V določenih nišah kot so spletne trgovine smo v zadnjih tednih videli izjemno rast prodaje.

 

Koristno zate je, da si zastaviš naslednje vprašanje:

 

“Kaj lahko naredim, da bo moj izplen od oglaševanja še večji?”

 

Če ne veš, kako na spletu pritegniti pozornost, puščaš na mizi veliko odličnih priložnosti.

 

Razmisli o uvedbi večstopenjskega multimedijskega oglaševanja.

 

Ključ je, da pravim ljudem prikažeš prave oglase na pravem mestu ob pravem času.

 

Ali to že počneš?

 

Razširi se torej na druge oglaševalske platforme.

 

Skaliraj zmagovalne kampanje.

 

Testiraj nove oglaševalske kreative in pristope.

 

Testiraj nova ciljna občinstva.

 

Upoštevaj psihologijo obnašanja potrošnikov, ko gre za njihov nakupni proces.

 

Začasno povečaj oglaševalski budget itd.

 

2. Zaradi globalne korona krize je tvoje oglaševanje postalo neučinkovito.

 

Če si doživel dramatičen udarec …

 

Na primer, da so aktualne prepovedi onemogočile tvoje obratovanje.

 

Ali pa je tvoja dobavna veriga resno prizadeta …

 

Potem bo zate v tem trenutku verjetno pomembneje, da denar investiraš v druge vidike svojega poslovanja.

 

Razen če se na dane razmere lahko prilagodiš tako, da kupcem omogočiš nakupovanje preko spleta.

 

Pozor.

 

Ne priporočam ti, da povsem prekineš z oglaševalskimi aktivnostmi.

 

Pomembno je, da ostaneteš v glavah potrošnikov.

 

Naredi premik od prodajno naravnanih oglasov k brendiranju in generiranju novih leadov.

 

To je proces, ki bi ga tako ali tako moral že včeraj vzpostaviti.

 

Govorim o večanju tvoje prepoznavnosti, o informiranju, izobraževanju in zabavanju.

 

Z vsebinami se pozicioniraj kot strokovnjak na tvojem področju.

 

Zagotavljaj strankam tisto, kar v tem trenutku najbolj potrebujejo.

 

Hvaležne ti bodo.

 

Zapomnit si.

 

Kdor bo s svojimi strankami komuniciral tudi v teh težkih časih, bo bogato nagrajen, ko se bo situacija umirila.

 

Doseči veliko maso ljudi na spletu brez oglaševanja pa je danes praktično misija nemogoče.

 

 3. Ne oglašuješ še in misliš, da bi bilo potrebno aktualne dogodke izkoristiti sebi v prid.

 

Tanka je meja med tem, kaj je v časih kot je ta, sprejemljivo in kaj ne.

 

Facebook je že pred časom prepovedal in onemogočil prodajo izdelkov, povezanih z virusom, kot so zaščitne maske in razkužila za roke.

 

Jasno, ljudje so jih prodajali po inflacijskih cenah in želeli “na hitro” profitirati.

 

Takšna predatorska praksa je nedopustna.

 

Iz enakega razloga Facebook prepoveduje oglaševanje “get rich quick” shem in MLM priložnosti, katerih poslovni model je nejasen.

 

Če si mnenja, da se bo vaš posel odlično obnesel glede na spremembe, ki jih vidimo v obnašanju potrošnikov, potem skočit na vlak …

 

Vsi vemo, da ljudje preživljajo bistveno več časa doma s svojimi otroki in na svojih telefonih.

 

V nišah kot so e-trgovina, spletno učenje, izdelki za dom in zdravje (ki niso v nasprotju s pravili oglaševanja) je veliko priložnosti.

 

Še en pomemben dejavnik je, ki bo morebiti vplival na tvojo odločitev o tem, ali se SEDAJ podati v oglaševalske vode.

 

V različnih oglaševalskih računih opažamo, da so se cene na 1.000 prikazov (CPM) znižale.

 

To zate pomeni, da boš svoje ciljno občinstvo dosegel ceneje kot sicer.

 

To ni članek o kriznem komuniciranju, pa vendar za konec še nekaj splošnih nasvetov o tem, kako nagovarjati stranke.

 

Bodi razumevajoč in empatičen.

 

Stoj ob strani strankam v časih, ko te potrebujejo najbolj.

 

Pokaži jim, kdo je v resnici oseba ali ekipa, ki se skriva za imenom tvoje blagovne znamke.

Ali ti je v resnici mar?

 

Ključno vprašanje ni, kako profitirati OD korona krize, temveč kako ostati profitabilen NAVKLJUB njej.

 

Če iščeš strokovno podporo, kako se prebiti na spletu v ospredje, boš morda želel preveriti, kako lahko sodelujemo >>

 

Ostani zdrav,

Nejc Krumpačnik

Nejc krumpačnik

Nejc krumpačnik

Sem magister inženir medijskih komunikacij, certificiran Transolution Business Practitioner in Top Selling Professional (pri Katzengruber Human Development Group). Podjetjem in posameznikom pomagam, da s pomočjo spleta povečajo svojo prepoznavnost, najdejo nove stranke in prodajo več.

Deli prispevek

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Prijavi se na 5MZM ;)

5 minut za marketing je naš strnjen novičnik, poln koristnih preverjenih marketinških nasvetov, ki jih lahko hitro implementirate v svoj lasten posel in tako generirate več kakovostnih kontaktov in prodajnih priložnosti.

0 0 glasovi
Article Rating
Prijava
Obvesti me o
0 Comments
Inline Feedbacks
Poglej vse komentarje
0
Veseli bomo tvojih misli in komentarjev.x