Tako boš zanesljivo ugotovil, ali lahko implementiramo naš preizkušen sistem Spletni PREBOJ™ tudi v tvoje podjetje.
Namenjen je temu, da ugotovimo, ali smo dober fit drug za drugega.
Pogovorili se bomo o tvojem potencialu, željah in ciljih, investiciji, časovnem načrtu in vseh ostalih vprašanjih, ki jih morda še imaš.
Četudi se za sodelovanje s tvojim podjetjem ne odločimo, boš pridobil nekaj konkretnih smernic in ugotovitev, kje se skrivajo tvoje največje priložnosti za napredek.
Ti si na potezi.
P. S.
V kolikor ocenimo, da ti lahko pomagamo doseči tvoj spletni preboj, te bo nekdo iz naše ekipe v naslednjih dneh kontaktiral, da začnemo z našim brezplačnim strateškim posvetom.
Izpolni torej spodnji obrazec in se prijavi na brezplačen strateški posvet.
Zelo verjetno, da ja.
Med našimi poslovnimi partnerji boš našel spletne trgovine, posameznike strokovnjake, avtorje spletnih tečajev itn.
Če ocenjuješ, da imaš velik potencial za rast, ne odlašaj s prijavo.
Seveda, pri tem imaš popolno svobodo. Poudariti moramo, da smo ponosni, da večina partnerjev z nami ostaja že več let.
Tako velja ponoviti, da je naša želja sodelovanje s podjetniki, s katerimi lahko zastavimo vsaj 6-mesečni načrt dela in pripravimo ustrezno finančno konstrukcijo.
Pogledali bomo, kaj natančno je tisto, kar si želiš doseči, potem pa zagotavljanju tega rezultata podredili vse potrebne digitalne marketinške aktivnosti v dogovorjenem časovnem obdobju.
Običajno gre namreč za precej več kot “zgolj” vodenje oglaševanja, saj je potrebno analizirati obstoječe podatke, zastaviti cilje in pripraviti strategijo, ki jo bomo udejanili v najkrajšem možnem času in kar se da najbolj efektivno.
Cilj je WIN-WIN partnerstvo, pri katerem zmagujemo oboji, vsak v zasledovanju svojih lastnih poslovnih ciljev.
Tudi to je predvsem stvar dogovora.
Ključno je, da razumeš, da si nosilec poslovne ideje in s tem prevzemaš določene odgovornosti kot je zagotavljanje resursov po dogovoru, odzivna komunikacija, seznanjanje s poslovno strategijo itn.
Tu smo, da ti pri tem pomagamo, saj mora marketinška strategija vedno slediti poslovni strategiji in jo ustrezno podpirati.
Garantiramo ti, da bomo v dogovorjenem času izvedli vse dogovorjene aktivnosti, ki bodo prispevale k tvojemu preboju in rasti. In verjetno še kakšno več, saj za naše poslovne partnerje dajemo vse od sebe. :)
Pri izbiranju poslovnih partnerjev smo precej izbirčni. Potrudimo se, da spoznamo tvoj posel od znotraj in navzven, pregledamo tvoje obstoječe marketinške in prodajne procese in ustrezno ovrednotimo potenciale tvojega podjetja, oz. poslovne ideje.
V primeru, da bomo mnenja, da tvoje podjetje ni primerno za sistem, ki ga uspešno vpeljujemo v slovenska podjetja, bomo tvojo prošnjo po sodelovanju prijazno zavrnili.
Oboji si namreč želimo uspešno sodelovanje, kajne?
Seveda. Nas plačuješ zgolj za izvedbo in svetovanje.
Zakup oglaševalskega prostora plačuješ izbranim oglaševalskim platformam.
Ne, čeprav je praviloma ravno na začetku sodelovanja potrebno investirati veliko časa in energije, da se vzpostavi vse potrebno za pričetek donosnih oglaševalskih aktivnosti.
Pripravili bomo ustrezen časovni načrt, strategijo in finančno konstrukcijo, ki ti bo odgovarjala.
Ključ do uspeha je v prioritizaciji aktivnosti.
To pomeni, da bomo najprej zate že v prvih 30 dneh vzpostavili prve donosne oglaševalske kampanje, običajno pa smo še bistveno hitrejši.
A to je zgolj delček zgodbe …
V vsem času našega sodelovanja se bomo ukvarjali tudi z vzpostavitvijo, vodenjem in optimizacijo drugih pomembnih marketinških procesov.
Odlično vprašanje.
V primeru, da boš za večino marketinških aktivnosti še naprej skrbel sam, želiš pa si sodelovati s strokovnjaki na področju spletnega oglaševanja, pa naj gre za Facebook, Google ali Youtube, potem te povabim, da izpolniš zgornji obrazec in nam to zaupaš v obrazcu (ali pa nam pišeš na info@linking.si).
Poiskali bomo rešitev, ki bo zadovoljila tvoje poslovne vizije.
Kot “full stack marketerji” stremimo k temu, da na tvoj posel pogledamo s ptičje perspektive. Ustrezno ovrednotimo, kaj že deluje in kaj je še potrebno storiti, da bo tvoj marketing dobičkonosen.
Naša želja je, da v celoti prevzamemo tvoj digitalni marketing in ti tako omogočimo preboj in rast.
Tvoja investicija v naše svetovanje in izvajanje marketinških storitev je odvisna od obsega, kompleksnosti in dodane vrednosti aktivnosti, ki jih bomo v času sodelovanja opravljali zate. Več bova vedela, ko bolje spoznava in ovrednotiva tvoje cilje. V večini primerov govoriva o mesečnem pavšalu 1.500 € + DDV ali več.
V primeru, da želiš, da zate opravljamo zgolj en del marketinških aktivnosti (na primer vodimo Google oglaševanje), ali da na primer na noge postavimo uspešen prodajni lijak, potem te povabim, da nam to zaupaš v zgornjem obrazcu ali nam pišeš na info@linking.si.
Imamo poslovne partnerje, ki na Googlu na mesec v zakup oglasnega prostora vložijo nič več kot 100 €, pa tudi takšne, ki na Facebooku na mesec investirajo 500 € – 20.000 €.
Zato moramo najprej pogledati tvoje poslovne cilje in zanje pripraviti ustrezno marketinško strategijo. V vsakem primeru pa je potrebno vedeti, da so oglaševalska sredstva nujno potrebna za vidnost, povečan obisk spletne strani itn.
Naš cilj je seveda, da je oglaševanje zate in za tvoje podjetje dobičkonosno.
Na to vpliva veliko dejavnikov:
itn.
Ključno je, da se o vseh teh stvareh pred začetkom sodelovanja podrobno pogovorimo.
Ko boš izpolnil in poslal zgornji obrazec, bo tvoj primer pod drobnogled vzela naša ekipa.
V kolikor bomo ocenili, da ti lahko pomagamo doseči tvoj spletni preboj, te bo nekdo iz naše ekipe v naslednjih dneh kontaktiral, da začnemo z našim brezplačnim strateškim posvetom.
Pogovorili se bomo o tvojih potrebah in obsegu pomoči, ki jo potrebuješ.
Na podlagi pogovora bomo zate pripravili predlog o sodelovanju (okviren časovni načrt in strategija).
Po uspešnem dogovoru o sodelovanju in podpisu pogodbe bomo uredili dostope do oglaševalskih računov in druge potrebne dostope.
Prosim, da v tem primeru izpolniš zgornji obrazec ali nam pišeš na info@linking.si.
Veseli bomo tvojih vprašanj.