fbpx

POZOR - SAMO ZA PERSPEKTIVNA PODJETJA IN AMBICIOZNE PODJETNIKE, KI SI ŽELIJO PRODATI VEČ

Je Spletni PREBOJ™ tudi za tvoje podjetje dosegljiv že v 30 dneh?

V tem času bomo zate vzpostavili 3-stopenjski oglaševalski sistem, nato pa se posvetili rasti tvojega posla ...

Nejc Krumpačnik, 7. september 2021

 

Čestitam!

 

Ker se nahajaš na tej strani, mi to daje vedeti, da že razmišljaš o svojem spletnem preboju.

 

Vem, da se zavedaš, da je splet poln priložnosti, da se povežeš s tistimi strankami, ki ti bodo pomagale realizirati tvoje poslovne vizije.

 

Spletni PREBOJ™ je marketinški sistem, s katerim boš to počel predvidljivo in zanesljivo.

 

Tudi sam sem podjetnik in kristalno jasno mi je, da je tvoj čas zelo dragocen, zato bom takoj prešel k bistvu.

 

Če si podoben našim strankam, je verjetno med tvojimi cilji kaj od naštetega:

Enostavno želiš, da gre tebi in tvojemu podjetju vedno bolje, kajne?

 

Ob tem pa se seveda želiš tudi razbremeniti. 

 

In točno pri tem ti želimo pomagati. 

 

Ko boš prebral to pismo do konca, boš ugotovil:

Že v 30 dneh bomo zate pripravili prve donosne oglaševalske kampanje (običajno pa smo še bistveno hitrejši …). 

 

Vendar se ne bomo ustavili tu.

 

Vem, da je zadnje na svetu, kar te zanima, kako bomo tehnično izpeljali, da bo tvoje podjetje prišlo do tako želenih rezultatov.

 

Sprašuješ se le, če smo v poplavi konkurence vredni tvoje pozornosti in časa, drži?

 

Zato je najbolje, da spodaj pogledaš nekaj rezultatov, ki smo jih dosegli za naše poslovne partnerje.

 

V njihova podjetja smo implementirali marketinški sistem, ki smo ga poimenovali Spletni PREBOJ™.

NEKAJ REZULTATOV OGLAŠEVANJA NA FACEBOOKU

Prodaja neposredno ali preko prodajnih lijakov
in generiranje povpraševanj ...

Prodaja spletnega tečaja

Generiranje leadov za prodajo celoletne naročnine na visoko cenovni coaching program

Spletna prodaja pohištva

Generiranje visoko kvalificiranih povpraševanj za nakup kmetijske mehanizacije

ŠTUDIJA PRIMERA:

Kako smo s Primožem presegli že 200.000 € prometa
in začeli osvajati tuje trge ...

Ko sem spoznal Primoža, sem hitro ugotovil, da je ambiciozen podjetnik z jasno vizijo in preverjenim izdelkom, v katerega 100 % verjame.

 

Dokaz za to so njegove čudovite konkurenčne prednosti in izvrstna kakovost, zaradi česar so obstoječe stranke nad njim naravnost navdušene.

 

Verjetno je ravno zato pri njegovi prodaji bil že relativno uspešen.

 

Pravzaprav je ustvarjal dovolj velik promet, kar mu je omogočalo, da je v svoj posel redno reinvestiral. Strateško je razmišljal o tem, kako bo naredil še kakšen korak ali dva naprej.

 

Na noge je že zdavnaj postavil privlačno spletno stran s ponudbo.

 

Ustvaril je profil podjetja na vseh mogočih družbenih omrežjih, kamor je tudi redno objavljal koristne vsebine in si pridobil zavidljivo bazo sledilcev, ki se pridno vključujejo v debate.

 

Vložil je že nekaj truda v produkcijo zanimivih vsebin in sem ter tja celo za nekaj evrov »boostal« (oglaševal) simpatične objave na Facebooku.

 

Naredil je čisto vse, za kar so mu rekli, da je pametno, da naredi.

 

V pridobivanje marketinškega znanja je vložil že veliko časa, koordinacija in izvedba številnih marketinških aktivnosti pa sta žal popolnoma okupirali njegov urnik.

 

Obenem spletnega preboja, kot si ga je predstavljal, vendarle še ni dosegel.

 

Čutil in razumel je, da je potenciala za rast še veliko, veliko več!

 

Spanec so mu kratile misli, da ga ne bi realiziral.

 

Po drugi strani pa se je bal, da ga konkurenca ne bi prehitela po levi.

 

Svoj izdelek je želel tržiti po celi Sloveniji in obenem z njim prodirati na vedno nove tuje trge.

 

Ko bi le nekako uspel vzpostaviti in avtomatizirati marketinške procese, ki bi mu omogočali, da vedno znova doseže maso ciljnih strank, se z njimi učinkovito poveže in jim na prepričljiv način predstavi in proda svoj izdelek …

 

Potem bi končno občutil zmagoslavje in dosegel spletni preboj, kot si ga je zamislil v svoji viziji …

 

Če si pričakoval, da bom na tej točki obtožujoče rekel, da je Primož vse naredil narobe in se vsega postopil na popolnoma napačen način, se motiš.

 

Ravno nasprotno!

 

Primož je vse naredil prav.

Te metode pa mu vendarle niso prinašale nadzora in predvidljivosti, ki sta nujni sestavini za stabilno rast podjetja.

Primož je torej vedel, da ima še veliko priložnosti za rast …

 

In da lahko njegova marketing in prodaja potekata bolj konsistentno in sistematično.

 

Do neke mere celo avtomatizirano.

 

Zavedal se je, da se uspeh NE skriva v tem, da prodajo dvigneš zgolj sem ter tja s posamičnimi kampanjami ali celo po naključju …

 

… Ko pravzaprav ne veš natančno, kaj je tisto, kar prinaša rezultate in kje po nepotrebnem trošiš denar.

 

To upočasnjuje rast in podjetje postavlja pod strašanske pritiske, ker je brez pravega nadzora nad finančnimi prilivi.

 

Odločil se je, da svojega poslovnega uspeha ne bo več prepuščal naključju.

 

Da bo namesto tega raje vzpostavil sistem za pridobivanje in negovanje strank.

 

Zamislil si je, da mora sistem potekati zanesljivo in konsistentno, obenem pa mora sam imeti možnost, da ga napaja s poljubnimi oglaševalskimi sredstvi, po potrebi prilagaja ali celo ugasne in ponovno zažene.

 

Medtem pa se bo sam sproščeno ukvarjal z drugimi pomembnimi področji podjetništva.

 

Primož je najbolj pametno odločitev sprejel, ko se je odločil, da marketing zaupa strokovnjakom.

 

Razumel je namreč, da:

Primož je torej vedel, da obstaja način.

 

Na trgu je z lastnimi očmi videl, kako podjetja hitro rastejo s pomočjo spleta.

 

Kako se celo globalno širijo na tuje trge …

 

Kako ustvarjajo velike skupnosti zadovoljnih strank in zvestih navijačev, ki izdelke sami od sebe priporočajo naprej.

 

In to podjetja z bistveno slabšimi izdelki in storitvami od njegovih, vsaj za njegov okus (in temu z veseljem pritrdim tudi sam).

 

Priznal je, da ga je to grizlo do kosti.

 

So ti poznani ti občutki?

Najbolj zanesljiv način za stabilno rast tvojega podjetja na spletu je, da sistematično povečuješ prepoznavnost in klike avtomatizirano pretvarjaš v nove prodajne priložnosti.

To je tisto, kar je Primožu priskrbel naš preizkušen sistem Spletni PREBOJ™.

 

Premišljeno strategijo, ki se izvaja konsistentno, prav tako pa se na podlagi povratnih informacij s trga tudi venomer optimizira in izboljšuje.

 

Predstavljaj si dobitno kombinacijo preverjenih in učinkovitih prodajnih lijakov, donosnih oglaševalskih kampanj in avtomatiziranih e-mail sekvenc …

 

To je formula, ki ti bo omogočala, da vedno znova pridobiš nove kakovostne kontakte in prodajne priložnosti.

 

Obenem pa poskrbiš, da kupci pri tebi potrošijo več, se pogosteje vračajo in te priporočajo naprej.

 

Ali ni to želja prav vsakega ambicioznega podjetnika?

 

V sklopu oglaševalskih aktivnosti bomo zate poiskali najboljše ciljne javnosti in najbolj učinkovite oglase, ki ti bodo prinesli največ za vsak vložen evro.

 

Spletni preboj™ je odmik od klasičnega “KUPI TAKOJ” marketinga, ki ti je verjetno zelo dobro poznan.

 

Namesto tega temelji na principu NAJPREJ ME SPOZNAJ – NATO MI ZAUPAJ – ŠELE NATO KUPI in je usmerjen v to, da marketinško sporočilo pri kupcu sproži želen odziv.

 

Presenetilo te bo dejstvo, da je samo okoli 3 % tvojega trga v nakupnem razpoloženju in zadnja stvar, ki si jo želijo je, da jim karkoli prodajaš.

 

Zakaj?

 

Ker nimajo potrebe po tvojem izdelku ali pa te ne poznajo in ti še ne zaupajo.

 

Spletni preboj™ je marketinški sistem, ki bo zate rešil točno ta problem.

 

Zasnovan je tako, da popolne neznance v najkrajšem možnem času pretvarja v nove kupce.

 

Ključ je v tem, da prave oglase prikazuješ pravim ljudem ob pravem času na pravem mestu.

 

Tako boš z nekom, ki je že seznanjen s tvojim izdelkom in že razmišlja o nakupu, komuniciral popolnoma drugače kot z nekom, ki zate še ni slišal in ne ve, kaj natančno lahko pričakuje od tebe.

 

Nič več vsiljive prodaje torej, zaradi katere bi tako tebe kot tudi tvoje potencialne stranke stiskalo v želodcu.

 

To pa je najbolj všeč tudi Primožu, ki je s svojim podjetjem v času našega sodelovanja že presegel več kot 200.000 € spletne prodaje. 

 

Trenutno smo v fazi rasti, kar pomeni, da povečujemo vložek v oglaševanje, pri tem pa ciljamo na to, da razmerje med njim in donosi ostaja enako.

 

Na sliki spodaj je primer oglaševalske akcije, ki je trajala samo dva dni, v tem času pa smo prodali 215 izdelkov v skupni vrednosti 6.087 €. Skoraj vsak drugi obiskovalec košarice (43,6 %) se je realiziral v kupca.

Prodaja v avgustu 2021 je znašala 40,981 €:

Projekcija mesečne prodaje v mesecu septembru v tem trenutku, ko to pišem, znaša že več kot 88.000 €: 

Kaj, če ti nikoli več ne bi bilo potrebno skrbeti, od kod bo prišla tvoja naslednja stranka?

V primeru, da sistem Spletni preboj™ učinkovito implementiraš in pametno nadzoruješ, si upam trditi, da boš ta cilj tudi dosegel.

 

Zagotovo si v tem besedilu izvedel veliko novega zase in se prepričal, da smo vredni tvoje pozornosti in časa.

 

V tvoje podjetje bomo implementirali najbolj učinkovito strategijo za izvajanje digitalnega marketinga, ki je odporna na čas.

 

To pomeni, da bo zate in za tvoje podjetje aktualna tudi čez leto, dve, pet, deset …

 

Pa še ena stvar je blazno super.

 

Za razliko od tvoje konkurence si ne boš razbijal glave s tem, da bi strategijo nenehno spreminjal in prilagajal.

 

Pa tudi vedno novih marketinških izvajalcev ti ne bo potrebno iskati.

 

Dokaz za to so naši zadovoljni dolgoletni poslovni partnerji.

 

Vse to pa zate pomeni, da boš prihranil veliko dragocenih časovnih in finančnih resursov.

Opaziš lahko, da smo oglaševanje na spletu obrnili povsem na glavo. 🙃

Koliko je zate vredno, da s teboj podelimo enak pikanten marketinški recept, ki bo poskrbel za stabilno rast tvojega podjetja in preboj v ospredje?

 

Govorim o ENAKEM SISTEMU in procesih, ki jih uporabljamo za naše poslovne partnerje, da jim konsistentno zagotavljamo želene rezultate in dosegamo zastavljene marketinške cilje.

 

Pri našem sodelovanju se bomo osredotočili na naslednja področja:

To boš poleg vzpostavljenega oglaševalskega sistema dosegel s kombiniranjem učinkovitih prodajnih lijakov, dovršenih pristajalnih strani s privlačnimi ponudbami in avtomatiziranimi e-mail sekvencami sporočil.

 

A to so že teme za naše marketinške sestanke.

SI SE PREPOZNAL V PRIMOŽEVI ZGODBI?

Sodelovanje z našo agencijo ni nujno nekaj zate ...

Ne poznava se še.

 

Zato ne vem, kaj prodajaš in kako uspešen si že pri tem, kar počneš.

 

Ne vem, kako ambiciozen in motiviran si, da dosežeš svoje cilje.

 

Morda se s Primožom v določenih pogledih razlikujeta ali pa si sploh nista podobna:

Potem žal naša agencija ni primerna za sodelovanje s tabo in s tvojim podjetjem.

 

Pravzaprav smo pri izbiri poslovnih partnerjev precej izbirčni.

 

Če pa se ti dozdeva, da imaš potencial za rast in da bi iz našega sodelovanja lahko nastala še ena prav luštna in super uspešna zgodba, potem te bo verjetno zanimalo …

Kakšne rezultate lahko dosežeš z našo pomočjo?

Zaupaj izjavam naslednjih zadovoljnih podjetnikov.

“Odkar sodelujemo z Nejcem, se je učinkovitost našega marketinga bistveno izboljšala. Lahko zagotovim, da za vsak vložen evro, ki ga namenimo marketingu, dobimo nazaj bistveno več kot prej, ko smo te stvari počeli sami. Odkar Nejc sodeluje pri naših kampanjah, na oglaševanju in uporabi socialnih medijev, se je učinkovitost tega, kar delamo, resnično izboljšala. In ne samo to. Nejc je izredna oseba, je strokovnjak in res sem vesel, da mi namenja dovolj pozornosti. Je natančen, strokoven in vztraja dlje od nas, da dosežemo tisto, kar potrebujemo. To je nekaj, kar sem sam že dolgo iskal pri različnih izvajalcih v Sloveniji, pa tega nisem dobil. Tako da odkar sodelujem z Nejcem, sem z njegovo pomočjo resnično zadovoljen. Tako da vam mirno priporočam Nejca. Odločite se za sodelovanje z njim in videli boste, da bo Nejc zagotovo odlično podprl vaš spletni marketing.”

Miha Bavec

Miha Bavec

Strokovnjak za razvoj vodstvenih kadrov, lastnik podjetja Transformacija d.o.o.

“Z Nejcem in njegovo ekipo smo zelo zadovoljni, saj v malem podjetju nimamo posebej zaposlenih, ki bi se ukvarjali z marketingom in oglaševanjem. Zato nam je njegova ekipa res pripomogla k prepoznavnosti podjetja, pridobivanju strank, ljudje nas poznajo po celotni Sloveniji in dejansko priporočam, saj se zelo, zelo potrudijo in individualno načrtujejo vso oglaševanje, kar se tiče podjetja.”

Helena Krevh Zorec

Helena Krevh Zorec

Direktorica podjetja Neonart d.o.o.

“Nejc nam pomaga predvsem pri razvoju spletne prodaje na tujih trgih. Z njegovo pomočjo smo zelo uspešno zagnali češki trg, kjer je samo novembra in decembra 2020 ustvaril 85 tisoč evrov prometa. Njegova velika prednost je v tem, da ima širše razumevanje poslovanja in marketing vedno pojmuje v sklopu celotnega delovanja podjetja. Zelo pomembna vrlina je tudi to, da se ves čas izobražuje in sledi trendom oglaševanja, kar je izredno pomembno, saj je način oglaševanja iz meseca v mesec drugačen. Zelo smo zadovoljni in lahko samo priporočam!”
Miha Hrovat

Miha Hrovat

Direktor blagovne znamke Treecelet, ki na mednarodnih trgih ustvarja 7-mestne prodajne številke.

“Nejc Krumpčanik je zagotovo eden izmed tistih marketingarjev, ki zelo dobro razume, kaj natančno njegovi klienti potrebujejo. Moram priznati, da sem predtem delal s kar nekaj marketinškimi strokovnjaki in agencijami. Nejc in njegova agencija so me posebej navdušili in presenetili s tem čudovitim občutkom za razumevanje želja in potreb. Predvsem so res zelo dobri v pomoči in podpori pri promociji in organizaciji dogodkov – smo eni izmed redkih, ki smo v zadnjih letih uspešno s seminarji in delavnicami napolnili kar lepo število dvoran. Vsem, ki si zares želite dobrega dolgoročnega marketinga, ki vas bo zelo hitro popeljal do kakovostnih kontaktov, da vam bo lažje in enostavnejše v prodajnem procesu, vam zelo priporočam sodelovanje z Nejcem in njegovo agencijo.”

Silvester Kmetič

Silvester Kmetič

Prodajni trener in coach, lastnik več podjetij

“Naše sodelovanje je prijetno in strokovno. Vedno prisluhnejo željam stranke in ji strokovno svetujejo. Maksimalno se potrudijo za cilje, ki si jih zadamo, hkrati pa vedno omogočajo rast in razvoj. Sodelovanje z njimi je res super.​”

Romana Čolić

Romana Čolić

Psihoterapija POT

“V podjetju smo želeli rast. Zato smo se odločili razbremeniti in poiskati strokovnjake, ki bodo kakovostno in celostno poskrbeli za naš marketing. Na tak način smo se lahko posvetili drugim prioritetam in si prihranili čas in denar, ki bi ga sicer morali vlagati v učenje. Sedaj imamo zanesljivega, odzivnega in kompetentnega partnerja, ki na naš posel pogleda še z druge »out of the box« perspektive in nam pomaga pri strateškem razvoju in trženjski strategiji. Danes mesečno prodamo že za več kot 40.000 € spletnih tečajev v 65 držav sveta.”
Primož Gams

Primož Gams

So-ustanovitelj blagovne znamke Dogs4motion

“Preden smo začeli sodelovati, sem bil na spletu sicer že prisoten, ampak ne v taki obliki kot bi si želel. Vse je bilo bolj neusmerjeno in “na pamet”. Vedel sem, da je glede na kvaliteto in nivo storitev, ki jo ponujam, še veliko rezerve, da se zadevo zapelje en nivo višje. Nisem se motil. S pomočjo agencije Linking smo skupaj zasnovali taktiko in realizacijo do končnega rezultata. In kakšen je bil rezultat? Sedem novih dolgoročnih coaching klientov. Samo od ene specifične, dobro premišljene akcije. Kje vidim največjo dodano vrednost sodelovanja z Linking? Ni samo znanje marketinga in oglaševanja na splošno, ampak njihova zmožnost širšega razmišljanja, povezovanja različnih idej in smeri v cilj, ki ga posameznik išče in kovanje prave taktike za realizacijo. Premorejo kreativnost, znanje in realizacijo tudi za zahtevnejše kliente in projekte od začetne ideje do konca. Predvsem pa bi izpostavil pravilen odnos, ki je poleg tehničnega znanja in samih rezultatov ključen za dobro sodelovanje, zaupanje in tega pri Linking ne primanjkuje. Verjamem, da lahko samo ura coachinga z njihove strani bistveno vpliva na posameznikovo uspešnost v prihodnje.​​”

Gašper Grošelj

Gašper Grošelj

Osebni fitness trener

“V mesecu novembru sem se udeležila konference o Facebook oglaševanju. Kmalu sem spoznala, da ob količini dela, ki ga imam, preprosto zmanjka časa za kvalitetno oglaševanje. Poleg časa pa je potrebno imeti še konkretno znanje, ki pa ga sama nimam. K sreči sem ravno na temu seminarju spoznala Nejca, ki vodi agencijo, v kateri se z oglaševanjem ukvarjajo profesionalno. Dogovorili smo se za poslovni sestanek in naredili strateški načrt. Naše sodelovanje je moj izplen od oglaševalskih akcij povečalo za vsaj 15 krat! Med drugim sem z vložkom v kampanjo, ki je znašal manj kot 200 €, uspela napolniti vseh 10 mest za tečaj za pasjega frizerja v skupni vrednosti 15.000 €! Akcijo bomo še ponovili. V agenciji Linking so strokovni, potrpežljivi ter poslušajo in upoštevajo želje. Od njih sem se veliko naučila o oglaševanju in veselim se našega nadaljnega sodelovanja!​”

Nina Pečlin

Nina Pečlin

Ustanoviteljica prve v Sloveniji oblikovane naravne kozmetike za pse in mačke in lastnica pasjega salona Lucy

“Na spletu sem bil praktično neviden. Za pomoč sem se obrnil na Linking. Izpadlo je odlično! Rezultat? Stranke sedaj od mene dobijo dovolj informacij, da dorečemo zgolj še detajle. Sistem marketinških oglaševalskih kampanj, ki so mi jih zaupali, je odličen. Dal sem jim težko nalogo, a so me postavili na zemljevid. Priporočam.​”

Marko Kremžar

Marko Kremžar

Igralko, najem otroških igral

“Odraščam v stoletju, kjer socialna omrežja igrajo veliko vlogo v našem vsakdanjem življenju. Nič čudnega ni bilo, da sem se zavedal, da moram marketing socialnih omrežij vključiti tudi vzporedno z gradnjo mojega novega posla. Tako že skoraj 2 leti uspešno vodim svoj lokal na obali. Velik delež pripisujem tudi odličnemu marketingu s strani Nejca in njegove ekipe. Z njihovimi idejami in predlogi Kamarin dvigamo iz meseca v mesec na višji nivo in še rastemo. Vsem starejšim in novim podjetjem priporočam vključitev marketinga socialnih omrežij v svoj posel. Nejcu in njegovi agenciji pa bi se še enkrat zahvalil za vse, kar so naredili za moj posel, da smo skupaj boljši in močnejši.​”

Matej Madruša

Matej Madruša

Lastnik lokala kamarin Bar & Grill

JE tvoje podjetje v resnici pripravljeno
na spletni preboj?

Vprašanje št. 1

Iščeš način za enostaven in hiter zaslužek?

Žal …

 

Nisem naslednji Bitcoin, ne kupujem loto srečk in ne igram iger na srečo.

 

To marsikaj pove o meni.

 

Verjamem, da bolj pametno kot delaš, več sreče imaš.

 

Zaupam v kulturo rasti, nenehnega testiranja in iskanja načinov, kako se izboljšati.

 

Ne poznam formule za uspeh čez noč.

 

Poznam pa preizkušeno in dokazano delujočo formulo, ki podjetjem prinaša stabilno rast.

 

Naj ti jo poenostavljeno predstavim:

To je učinkovit recept, na katerem bova intenzivno delala.

 

Naslednje besede si vtisni globoko v spomin.

 

Če ne veš, kako pritegniti pozornost na spletu, puščaš na mizi veliko odličnih priložnosti.

 

In če imaš torej še vedno idejo o hitrem in enostavnem zaslužku, bo mrežni marketing zate boljša izbira. :)))

Vprašanje št. 2

Misliš, da je spletni preboj dosegljiv brez vložka v oglaševanje?

Če ti danes nekdo obljublja uspeh na spletu brez konsistentnega vložka v oglaševanje … ZBEŽI STRAN, kolikor te nesejo noge!

 

Ne bo šlo, enostavno ne bo.

 

Takšna je realnost nasičenega spletnega trga.

 

Zagotovo si ne želiš, da ne bi dosegel rezultatov, ki si jih tako želiš, drži?

 

Za to pa boš moral rezervirati tudi nekaj sredstev za oglaševanje.

 

Več sredstev, ko boš namenil za oglaševanje, več ljudi bo imelo priložnost spoznati tvoj produkt (ali storitev) …

 

In več ljudi kot bo spoznalo tvoj produkt, več priložnosti si boš ustvaril za povečanje prodaje.

 

Pa saj to verjetno že veš.

 

Če se zavedaš, da je potrebno v marketing vlagati, povsem enako kot vlagaš v druge vidike svojega posla, potem si na dobri poti.

 

P.S.

 

Smo v zlati dobi spletnega oglaševanja. Kako dolgo bo še trajala, ti ne znam povedati. Je pa pametno in koristno zate, da čimprej skočiš na vlak, preden oddrvi mimo. Na njem se namreč vsako leto zgrinja vse več podjetnikov.

Vprašanje št. 3

Pričakuješ, da bom za tvoj uspeh bolj motiviran kot si sam?

Zavedam se, da imaš kot podjetnik na urniku 1001 pomembno opravilo.

 

In drži! Stremimo k temu, da te razbremenimo, kolikor je mogoče.

 

Kljub vsemu pa boš za to, da bomo uspešno sodelovali, moral prevzeti svoj delež odgovornosti.

 

Če si eden izmed tistih, ki nenehno zamuja in v dogovorjenem času ne dostavi potrebnega materiala ali informacij (obenem pa želi imeti še vse pod kontrolo), potem nima smisla, da se trudiva.

 

Verjamem, da razumeš, da v takšnem primeru tudi mi ne moremo biti učinkoviti pri opravljanju svojega dela.

 

Uspeh je rezerviran za tiste, ki verjamejo v lepoto svojih sanj … In prevzamejo svoj delež odgovornosti, da jih dosežejo.

 

Razumem, kako se počutiš.

 

Splet je poln zgodbic o avtomatiziranih prodajnih lijakih, iz katerih pasivni denar teče kar sam od sebe, medtem ko spiš.

 

Presenečen boš, kaj ti bom povedal sedaj.

 

Ugotovil sem, da v resnici marsikatera izmed teh zgodbic DRŽI …

 

Vendar šele takrat, ko je sistem vzpostavljen in niti sekunde prej!

 

Pot do tja pa zahteva premišljeno strateško delo in dolgoročno zavezo za uspeh.

 

Moja želja zate je, da sčasoma predaš časovno potratne, zahtevne in velikokrat naporne digitalne marketinške obveznosti popolnoma iz svojih rok.

 

Tako se boš sam lahko posvetil tistemu, v čemur si resnično odličen.

 

Vsekakor pa v tebi potrebujem partnerja, ki je pripravljen na sodelovanje.

 

Si pripravljen zavihati rokave?

 

Če je tvoj odgovor DA, potem preveri samo še tole:

3 KLJUČNE stvari, ki jih še moraš vedeti pred začetkom našega sodelovanja:

Si slišal dovolj? Želiš odkriti, ali je naš sistem primeren za tvoj posel?

Tako bo potekalo naše sodelovanje S TVOJIM PODJETJEM...

1. Analiza obstoječega stanja

Najprej moramo ugotoviti, kaj zate v tem trenutku že deluje, oz. kaj je zate dobro funkcioniralo v preteklosti.

 

Zanima nas, kako te kupci najdejo in kakšne korake prehodijo, preden se odločijo za nakup.

 

Seznaniti se moramo s tvojimi najbolje prodajanimi izdelki in njihovimi edinstvenimi prodajnimi prednostmi.

 

Ali znaš odgovoriti na vprašanje, zakaj stranka kupuje ravno od tebe, ko bi lahko tudi pri konkurenci?

 

Spoznati moramo tvoje idealne stranke, kaj jih pritegne na tvoji ponudbi in načine, kako se pretvorijo v kupce.

 

Prav tako bomo preverili, kdo je tvoja konkurenca in analizirali, kakšne aktivnosti izvaja na spletu.

2. Postavitev merljivih ciljev

Kaj natančno se mora zgoditi, da boš čez pol leta z občutki zadovoljstva in ponosa pogledal nazaj na naše sodelovanje?

 

Marketinške cilje bomo določili na podlagi tvojih poslovnih ciljev in pričakovanj.

 

Skupaj bomo določili, katere ključne indikatorje uspeha bomo spremljali.

 

Le-ti nam bodo služili kot orientacija za uspešnost marketinških aktivnosti in prihodnje planiranje.

3. Priprava jasne strategije

Izdelali bomo natančen načrt – korak za korakom.

 

Ta nam bo omogočal, da v opredeljenem časovnem okviru z izbranimi marketinškimi aktivnostmi uresničujemo tvojo poslovno vizijo.

 

4. Izdelava učinkovitih procesov

Marketinške aktivnosti bomo prilagodili zagretosti tvojih strank za nakup. 

 

Le 3 % trga je v nakupnem razpoloženju. Pomembno je, da znamo uspešno nagovoriti tudi preostalih 97 %.

 

To pomeni, da bomo z obstoječimi kupci ali aktivnimi iskalci tvojih izdelkov, oz. storitev komunicirali povsem drugače kot z nekom, ki te sploh še ne pozna.

 

Kupec le redko kupi ob prvem stiku s podjetjem. 

 

Zato je pomembno, da mu postaneš všeč in da ti prične zaupati.

 

Ugotoviti moramo, kakšne korake nekdo prehodi, preden se odzove na to, kar želimo od njega.

 

Zate izdelamo učinkovite prodajne lijake po meri (s privlačnimi in prodajno naravnanimi pristajalnimi stranmi). 

 

Stranko bodo postopoma navdušili nad tem, kar ji ponujaš in pri njej vzpostavili zaupanje, še preden jo pozovemo k nakupu.

 

Obenem ji ponudimo možnost, da pri posamičnem nakupu kupi več, kot bi sicer. 

 

Tako načrtno povečujemo povprečno vrednost košarice in maksimiramo vrednost vsakega klika. 

5. Testiranje odziva na trgu

Testiranje poteka na 3 nivojih: KDO, KAJ in KAKO.

 

Preveriti moramo, kdo so ljudje, ki se najbolje odzivajo na tvoje vsebine in oglasna sporočila. 

 

Obenem želimo ugotoviti, kako privlačne so tvoje ponudbe in ali javnost izkaže interes za to, kar ji ponujaš in se nad tem navduši?

 

Nazadnje nas zanima, kako uspešen je način (prodajni lijak), s katerim želimo neznanca pretvoriti v kupca.

 

Analizirali bomo celotno nakupno pot – vsak posamezen korak, na katerem se potencialna stranka vplete s tvojo prodajno ponudbo.

 

Učinkovitost vzpostavljenih procesov bomo najprej preverili pri tvojih najbolj zagretih javnostih (preteklih kupcih, obiskovalcih spletne strani, e-naročnikih, sledilcih na družbenih omrežjih itn.).

6. Optimizacija konverzij

Testiranje odziva nam bo zagotovilo merljive podatke, na podlagi katerih bomo sprejeli nadaljne odločitve. 

 

Ta proces nam omogoča, da izpilimo tvoj prodajni lijak – od oglasne kreative do predstavljene ponudbe na tvoji spletni strani in vseh korakov vmes.

 

Šele ko bomo dosegali izvrstne rezultate pri najbolj zagretih javnostih, bomo z oglasnimi sporočili začeli nagovarjati širši trg. 

 

Tako bomo z oglaševanjem poskrbeli, da se svež dotok novih najbolj verjetnih potencialnih strank začne stekati v tvoj prodajni lijak šele sedaj, ko vemo, da le-ta preverjeno deluje-

7. Skaliranje za vašo rast

Ko tudi pri neznanih hladnih javnostih konsistentno dosegamo uspešne rezultate, je tvoje podjetje pripravljeno na rast.


To zate pomeni, da bomo s preizkušenimi oglasnimi kampanjami oglase začeli prikazovati vedno več in več novim neznanim potencialnim strankam.


Le-te se bodo konsistentno in predvidljivo stekale v preverjeno delujoč prodajni lijak.


Ob tem seveda stremimo k temu, da zate ohranjamo ciljno donosnost naložbe v oglaševanje, navkljub povečani investiciji v oglaševalska sredstva.

KOT ZADEVO VIDIM SAM, SO TI NA VOLJO 3 MOŽNOSTI

Možnost #1

Narediš natančno 0

Einstein je nekoč dejal: “Norost je venomer početi enake stvari in pričakovati drugačne rezultate.”

 

Precej jasno, kajne?

 

Enostavno ostaneš, kjer si in se ne ukvarjaš z rastjo svojega posla.

 

In če ti je to OK, ni s tem popolnoma nič narobe.

Možnost #2

Najameš nespecializirane ponudnike storitev

Govorim o tistih freelancerjih, ki se z marketingom ukvarjajo še po službi “malo za zraven” ali pa o tistih velikih agencijah, ki v resnici nikoli nimajo pravega časa zate in ne ponujajo rešitev po meri nalašč za tvoj posel.

 

Ogromno strank mi pove, da jim je pri našem sodelovanju izjemno pomembno to, da imajo na drugi strani kompetentne in razpoložljive ter predvsem odzivne sogovornike, ki niso zgolj izvajalci, temveč tudi svetovalci.

 

Ter da jim je všeč to, da naše storitve niso šablonske, saj uspešen marketing nikoli ne more biti povsem standardiziran.

 

Na tak način lahko krmilo prepustijo tudi komu drugemu.

 

Ja, jadranje skozi razburkane podjetniške valove zna biti naporno, še posebej, če si na palubi sam.

Možnost #3

Najameš marketinške strokovnjake

Govorim o ekipi, ki ima dovolj znanja in izkušenj, da te podpre na tvoji poti.

 

O ekipi, ki natančno ve, kaj potrebuješ, da se na spletu prebiješ v ospredje.

 

O ekipi, ki bo na tvoj posel pogledala celostno in v tvoj marketinški miks povezala vse tiste obstoječe in nove aktivnosti, ki so potrebne za tvoj spletni preboj.

 

Si predstavljaš, kako hitreje ti bo šlo?

 

Nismo eden izmed tistih ponudnikov, ki se ukvarjajo zgolj s Facebook ali Google oglaševanjem, SEO optimizacijo ali pisanjem prodajnih besedil.

 

Ubrali bomo drugačen pristop.

 

Najprej bomo pogledali, kaj natančno je tisto, kar si želiš doseči, potem pa zagotavljanju tega rezultata podredili vse potrebne digitalne marketinške aktivnosti.

 

Se sliši smiselno?

Želim ti pomagati …

Ne vem pa še, ali ti sploh lahko.

 

Na tej točki sem prepričan le v eno.

 

Da si tudi ti popolnoma predan k dolgoročnemu uspehu tvojih strank, drži?

 

Enako velja zame in za mojo ekipo.

 

Tukaj smo zato, da ti pomagamo.

 

Vemo, kaj narediti.

 

In verjetno še pomembneje – vemo, česa ne narediti.

 

To pa ti bo prihranilo kup denarja, časa, živcev in energije.

KAJ JE TVOJ NASLEDNJI KORAK?

Če želiš z zagotovostjo odkriti, ali lahko implementiramo naš preizkušen sistem Spletni PREBOJ™ v tvoj lasten posel, potem te povabim, da rezerviraš 30 – minutni strateški posvet s klikom na spodnji gumb.


Je popolnoma BREZPLAČEN.


Namenjen je temu, da ugotovimo, ali smo dober fit drug za drugega.


Pogovorili se bomo o tvojem potencialu, željah in ciljih, investiciji, časovnem načrtu in vseh ostalih vprašanjih, ki jih morda še imaš.


Četudi se za sodelovanje s tvojim podjetjem ne odločimo, boš pridobil nekaj konkretnih smernic in ugotovitev, kje se skrivajo tvoje največje priložnosti za napredek.


Ti si na potezi.


S klikom na spodnji gumb boš prišel na obrazec, kjer mi boš zaupal nekaj informacij, da bom bolje razumel tvoje potrebe, želje in cilje.


Tako bom dobil več vpogleda v tvoj posel.


V kolikor z ekipo ocenimo, da ti lahko pomagamo doseči tvoj spletni preboj, te bo nekdo iz naše ekipe v naslednjih dneh poklical, da začnemo z našim brezplačnim strateškim posvetom.


Klikni torej na gumb spodaj in se prijavi na brezplačen strateški posvet.

Rezerviraj brezplačen strateški posvet s klikom na spodnji gumb.

Imaš kakšno izmed spodnjih vprašanj?

Poišči odgovor spodaj

Morda se sprašuješ, kdo je Nejc in kaj natančno ve o spletnem preboju?

Imaš absolutno prav – vedno je potrebno dvomiti o avtoriteti.

 

Nikoli nisem bil zagovornik “fake it till you make it” filozofije.

 

Nasprotno.

 

Verjamem, da je vedno prostor za izboljšave!

 

Da lahko svoj posel postavljaš na vedno višjo raven.

 

Da lahko dosežeš sanje, v katere verjameš.

 

In verjamem, da za to obstaja formula.

 

Uspeh pušča sledi.

 

Premišljeno delo, vztrajnost, investiranje v sebe in kanček drznosti.

 

Poznam veliko zelo uspešnih ljudi in vsem je skupno eno.

 

Delajo več in pametneje kot drugi in manj “jamrajo”.

 

Tudi sam sem se podal na to pot.

 

Pred 5 leti sem dal odpoved v marketinškem oddelku v enem izmed multimilijonskih podjetij v Sloveniji.

 

Sprejel sem navidez noro odločitev.

 

Brez finančnega zaledja in ene same stranke, ki bi me čakala, sem se odločil za samostojno pot.

 

Imel sem le vizijo.

 

Zavihal sem rokave in ustanovil blagovno znamko Motiviran.si.

 

V praksi sem hitro spoznal eno izmed najpomembnejših poslovnih lekcij v življenju – ko daš nekomu vsebino, ki zanj predstavlja veliko vrednost, si opravil levji delež dela in zadel žebelj na glavico (mimogrede, to je ena izmed začimb našega sistema Spletni PREBOJ™).

 

Zavihal sem rokave.

 

Produciral sem kakovostne vsebine in sprva brez vloženega evra v oglaševanje (kasneje sem vse skupaj še nadgradil) prišel do točke, ko je portal Motiviran.si redno začelo obiskovati nekaj tisoč obiskovalcev mesečno.

 

Na tak način sem ujel pozornost svojih strank.

 

To je moč dosega.

 

Veliko podjetnikov, s katerimi sem opravil intervjuje, je kasneje postalo mojih dolgoročnih strank.

 

Ker sem z njimi, preden sem jim prodal svoje storitve, zgradil odličen odnos in zaupanje.

 

To je moč brandinga.

 

Da imam danes privilegij sodelovati z nekaterimi najimenitnejšimi podjetji in posamezniki v Sloveniji, ni samoumevno.

 

Na tisoče evrov in ur svojega časa sem investiral v znanje marketinga in psihologije prodaje.

 

Najel sem mentorje, prebral na desetine in desetine knjig, se udeležil kopice seminarjev in večdnevnih izobraževanj, proučeval spletne tečaje in odkrival skrivnosti najboljših v tem čudovitem poslu.

 

Navkljub vsemu zapisanemu pa se v tem trenutku sprašuješ zgolj eno stvar: “Kaj imam jaz od tega?”

 

Pustil bom, da za trenutek razmisliš in si na vprašanje odgovoriš sam.

 

 

Koristno zate je, da razumeš, da si zgoraj podčrtano vprašanje zastavlja vsaka tvoja bodoča stranka, ko ji ponujaš svoje izdelke ali storitve.

 

Ji znaš prepričljivo odgovoriti?

Nejc Krumpačnik

mag. inž. medijskih komunikacij

Sem te prepričal, da tvoje idealne stranke prepričava skupaj?